Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het weleens voor dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op al onze producten zit de wettelijke garantieperiode van 2 jaar. Producten die aan slijtage onderhevig zijn, zijn hiervan uitgesloten. Als uw aankoop stukgaat, zorg er dan voor dat u binnen de wettelijke termijn van twee maanden na constatering van het gebrek bij ons een melding hierover maakt. Indien het gebrek binnen de garantieperiode en binnen de garantiebepalingen valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We verzoeken u in dat geval uw klacht eerst aan ons door te geven door contact op te nemen via onze contactpagina. Wij zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden. Leidt dit niet tot een voor u gewenste oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden bij Consuwijzer.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan kunt u ook uw klacht deponeren via het platform van de Europese Unie.